قد بلند بر افزایش خطر ابتلا به بیماری ها تاثیر دارد
مجلس و دولت بدنبال ممنوعیت واردات گوشی تلفن همراه اپل
ايران با انگليس، آمريكا و برنده پلی آف اروپا هم گروه شد
سال ۱۴۰۱ سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»
جزئیات فروش و حفظ سهمیه جدید بنزین یارانه‌ای
گوشی‌ اندرویدی شما پس از چند سال ممکن است بی‌ارزش شود؟
مرز شفافیت کجاست؟
میز پوتین؛ بازی قدرت یا پارانویا؟
تبدیل وضعیت شرکتی‌ها ممنوع شد
با اعلام آغاز اجرای برجام چه تحریم هایی برداشته شد
1 July 2022, جمعه ۱۰ تير ۱۴۰۱ , ۲ ذو الحجة ۱۴۴۳
پيوندها ارسال خبر ارتباط با ما جستجوی پيشرفته آرشيو نسخه تلکس خبرنامه RSS
 
صفحه اصلی سياسی اجتماعی اقتصادی فرهنگي دانش و فناوري گزارش تصويری
 
داخلی     آرشيو خبر     شهر و محيط زيست
کد مطلب : 1373
۰
توصيه مطلب 
تردد 5/3 ميليون خودرو به جاي 2 ميليون خودور در معابر تهران
تهران حداکثر براي 2 ميليون دستگاه خودرو ظرفيت دارند، در صورتي‌ که در حال حاضر 5/3 ميليون دستگاه خودرو در تهران تردد مي‌کنند.
تاريخ انتشار: شنبه ۶ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۲۱
تردد 5/3 ميليون خودرو به جاي 2 ميليون خودور در معابر تهران
رييس اسبق پليس راهنمايي و رانندگي کشور، گفت: علت ترافيک تهران نبود تناسب ظرفيت معابر با تعداد خودروهاي موجود است که نوع رفتار ترافيکي کاربران نيز آن را تشديد مي‌کند.

سردار محسن انصاري در حاشيه «دهمين کنفرانس بين‌المللي مهندسي حمل و نقل و ترافيک» افزود: معابر تهران حداکثر براي 2 ميليون دستگاه خودرو ظرفيت دارند، در صورتي‌ که در حال حاضر 5/3 ميليون دستگاه خودرو در تهران تردد مي‌کنند.

اين مدرس دانشگاه با اشاره به اين که زماني که ظرفيت معابر کمتر از تعداد خودروها باشد ترافيک نيز افزايش پيدا مي‌کند، اظهار کرد: راهکار کاهش ترافيک به کارگيري 5 ساز و کار عملي است که مي‌تواند ترافيک را براي شهروندان قابل تحمل کند.

انصاري تصريح کرد: در مرحله نخست بايد رفتار ترافيکي شهروندان اصلاح شود و راهکار دوم توسعه حمل و نقل عمومي ارزان و سريع است، چرا که با اين اقدام شهروندان تشويق مي‌شوند از وسايل حمل و نقل عمومي استفاده کنند و ايجاد مديريت يکپارچه ترافيک، سومين راه حل کنترل ترافيک است که در آن از موازي‌کاري جلوگيري مي‌شود.

رييس اسبق پليس راهنمايي رانندگي کشور در پايان راهکار چهارم را توسعه دولت الکترونيک به منظور مديريت سفرهاي درون شهري که موجب حذف سفرهاي غير ضروري مي‌شود، دانست و خاطرنشان کرد: در مرحله آخر، کاهش عمر خودروهاي در حال حرکت مي‌بايست مورد توجه قرار گيرد.

به گزارش پانا، گفتني است «دهمين کنفرانس بين‌المللي مهندسي حمل و نقل و ترافيک» در روزهاي دوم و سوم آذر ماه جاري از سوي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران در محل سالن همايش‌هاي برج ميلاد برگزار ‌شد.

Share/Save/Bookmark
مجلس و دولت بدنبال ممنوعیت واردات گوشی تلفن همراه اپل
ايران با انگليس، آمريكا و برنده پلی آف اروپا هم گروه شد
جزئیات فروش و حفظ سهمیه جدید بنزین یارانه‌ای
سال ۱۴۰۱ سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»
میز پوتین؛ بازی قدرت یا پارانویا؟
تبدیل وضعیت شرکتی‌ها ممنوع شد
مسافر و راننده از وضعیت نرخ کرایه ها ناراضی اند
جولان ماشین‌ها در خیابان، خاطره‌سازی پیاده‌ها در زیرگذر
سقوط آزاد ایران در آلودگی هوا
بهتر نیست به جای انتقال پایتخت پیگیر توسعه حمل و نقل عمومی تهران باشید؟
حمل‌ونقل عمومی در مواقع آلودگی هوا رایگان شود
آلودگی هوا؛ میراث سوء مدیریت
 
صفحه اصلی پيوندها ارسال خبر ارتباط با ما جستجوی پيشرفته آرشيو نسخه تلکس نسخه موبايل RSS
سياسی اجتماعی اقتصادی فرهنگي دانش و فناوري

تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سايت با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright©2009- Titronline.ir, All Rights Reserved. info@Titronline.ir

توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“