تيترآنلاين - خدمات‌دهی ضعیف بانک‌ها در اولین روز سال - نسخه قابل چاپ

خدمات‌دهی ضعیف بانک‌ها در اولین روز سال

1 فروردين 1392 ساعت 17:37

برخلاف وعده بانک مرکزی که تأکید کرده بود خدمات دهی خوبی به مردم در ایام تعطیل سال ارائه خواهد شد، عابربانک‌ها به دلیل عدم موجودی کافی اسکناس مردم را سرگردان کرده است


برغم تأکید بانک مرکزی مبنی بر ارائه خدمات شایسته به مردم در ایام تعطیل نوروز، مردم با مراجعه به عابربانک‌ها برای دریافت اسکناس، دست خالی بر می‌گردند.

به گزارش فارس، برخلاف وعده بانک مرکزی که تأکید کرده بود خدمات دهی خوبی به مردم در ایام تعطیل سال ارائه خواهد شد، عابربانک‌ها به دلیل عدم موجودی کافی اسکناس مردم را سرگردان کرده است.

بر همین اساس خدمات عابربانک‌ها مخصوصا در پرداخت اسکناس انجام نمی‌شود و طبق مراجعه خبرنگار فارس به برخی عابربانک‌های تجارت، صادرات، رفاه و ملت مشاهده شده که مردم دست خالی از عابربانک‌ها باز می‌گردند. 

بانک مرکزی پیش از این اعلام کرده بود که خدمات شایسته‌ای به مردم در ایام تعطیلات نوروز ارائه خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید، هم‌اکنون برخی از عابربانک‌های سطح شهر نیز به صورت غیرفعال هستند و بلااستفاده شده‌اند به طوریکه این اتفاق نه تنها در ایام نوروز بلکه در دیگر ایام تعطیل سال رخ می‌دهد.

بر اساس این گزارش بانک مرکزی به منظور رفاه حال مشتریان بر ارائه خدمات بهتر در روزهای پایانی سال و ایام نوروز، اول اسفندماه طی بخشنامه‌ای مواردی همچون تجهیز و پشتیبانی فنی لازم کلیه دستگاه‌های خودپرداز جهت تأمین نقدینگی و رفع خرابی‌های احتمالی تأکید کرده بود.

همچنین بانک‌ها شماره‌هایی را نیز برای اعلام خرابی خودپردازها اعلام کرده اما این شماره‌های تماس برای اطلاع مردم و رفع خرابی در کنار عابربانک‌ها الصاق و یا بر صفحه نمایشگر خودپردازهای خود طراحی نکرد‌ه‌اند.


کد مطلب: 5591

آدرس مطلب: http://titronline.ir/vdcb.9bsurhbs8iupr.html?5591

تيترآنلاين
  http://titronline.ir